23. května 2024, 14:00–17:00
Syndrom vyhoření v pedagogické profesi a jeho prevence
- Mgr. Bc. Lukáš Šimon
Z
20. června 2024, 16:00–18:15
Strojové učení v prostředí Scratch pomocí Machine Learning For Kids
- Ing. Pavel Šiktanc
Z
CS
15. května 2024, 15:00–18:30
Spolupráce v online prostředí žáků 1. stupně ZŠ
- Mgr. Daniel Janata
DV
Z
CS
27. května 2024, 13:30–16:30
Aktivizační metody v přírodovědných předmětech
- Mgr. Kateřina Čiháková, MBA
Z
22. května 2024, 14:00–17:00
Badatelsky orientované vyučování v učivu přírodních věd na ZŠ
- Mgr. Ing. Bohumila Kroupová
22. května 2024, 14:00–17:00
Syndrom vyhoření v pedagogické profesi a jeho prevence
- Mgr. Bc. Lukáš Šimon
Z
27. května 2024, 15:00–16:30
DIGIakce: Sdílení o smysluplném používání technologií ve výuce na Kladensku (ZŠ Stehelčeves)
- Mgr. Petr Naske
- Lektoři NPI ČR
Z
23. a 24. července 2024, 9:00-16:30
DIGIakce: Letní škola informatiky a robotiky v Trávě
- Lektoři NPI ČR
28. května 2024, 14:30–17:30
DIGIakce: Multimediální a robotická kavárna pro pedagogické nadšence
- Lektoři NPI ČR
Z
15. května 2024, 15:00–17:30
DIGIakce: Návštěvní odpoledne v ZŠ Litomyšl aneb vítejte v digiškole
- Mgr. Jan Coufal
Z
15. května 2024, 17:00–18:00
Model fungování učících se komunit v metodických kabinetech
- Mgr. Marta Břehovská
- Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D.
20. května 2024, 15:00–18:00
Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas
- Mgr. Hana Švandelková
27. května 2024, 16:00–17:30
Strojové učení pro děti: Rozpoznávání obrazu - Třídění obrázků zvířat
- Mgr. Helena Lazarová
Z
CS
Strana 6 z 36