Působí v Akademickém senátu Univerzity Karlovy v Praze v rámci studijní komise. Vyučoval na Základní škole Letohradská v Praze ve třídách s programem intuitivní pedagogiky. Již dva roky je místopředsedou celostátní iniciativy Otevřeno, kde zodpovídá za práci s partnery. Jako její zástupce se také účastní setkání Stálé konference asociací ve vzdělávání.
Třetím rokem pracuje v programu Učitel naživo Nadace Depositum Bonum. Ve školním roce 2015/2016 vyučoval přírodopis na Zákaldní škola a gymnáziu Da Vinci v Dolních Břežanech. Založil a je předsedou studentského spolku Drosophila, který působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a sdružuje studenty přírodních věd. Jako lektor IT ve společnosti Boxed se zabýval propojením didaktiky přírodních věd a moderních technologií. Jeho fotografická vášeň ho zavedla k práci fakultního fotografa na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Tam také čtyři roky působí v Akademickém senátu, kde pracuje v rámci studijní komise a komise pro hodnocení výuky.
Jeho dobrodružná povaha ho v roce 2013 o letních prázdninách zavedla do centra Bakanja pro chlapce ulice v Demokratické republice Kongo v rámci organizace Adopce na blízko, kde působil jako vychovatel. V září minulého roku absolvoval vědeckou cestu na Borneo.
Věnoval se též doučování dětí angličtině a češtině v Salesiánském klubu mládeže v Kobylisích a s výukou vypomáhá i na Gymnáziu Přírodní škola. Více než deset let pravidelně navštěvuje Dětský domov Pyšely a vytváří aktivizující a motivační programy pro tamější děti.
Před šesti lety založil studentskou oborovou radu biologie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. K jeho rozsáhlé činnosti patří také například vedení projektových skupin při Expedicích Přírodní školy - dotazníkový průzkum pro ČČK na Mělnicku, Výzkum vlivu zaniklého kláštera u Nové Bystřice na okolí či sociologická práce v Romské komunitě „Předsudky kolem nás a v nás”.
Je neúnavným aktivistou – účastnil se například medializace kampaně proti zrušení DD Pyšely a také vystoupil při veřejném slyšení v Senátu ve věci státních maturit a zapojení se do diskuze.
„Ve své kariéře jsem se setkal s nejrůznějšími úkoly od učení dětí až po práci v Akademickém senátu. Věřím, že v projektu SYPO najdou mé praktické zkušenosti uplatnění a budou přínosem nejen pro pedagogy.“